Urbani vrtovi i STEAM aktivnosti

Cilj projekta je podučavanje STEAM-a korištenjem praktičnih aktivnosti na urbanim vrtovima i integracijom permakulturnih vrijednosti. Sudionici na projektu su odgajatelji koji su izrazili želju za sudjelovanjem te djeca, a dobit će priliku upoznati se s prostorom vrta kao bogatim okruženjem za podučavanje i učenje kroz nastavni plan i program, posebno na STEAM polju. Razmišljanja o ekološkoj i socijalnoj pravednosti uokvirit će sve aspekte projekta, s posebnim naglaskom na mjesto, grad iz kojeg dolaze (osobni, kulturni i geografski položaj i identitet) u obrazovanju u vrtu.

181.101,00 EUR

Vrijednost projekta EN

Područje

U provedbi

Faza projekata

Akata Makata, Grčka

Nositelj projekta

Javni

Oznaka sektora

• Kairos Consorzio di Cooperative Sociali, Italija •Dječji vrtić More – Grad Rijeka, Hrvatska • Stando ltd, Cipar • Projekt UTOPIA KOIN.S. EP, Cipar •Avrupa Yenilikci Toplum Dernei, Turska

Partner na projektu

Erasmus projekt – EU fondovi
Intenzitet potpore 100%

Model financiranja

Projekt je inovativan po tome što nema puno postojećeg materijala koji je sadržajan u prirodi koji primjenjuje postupke učenja u vrtu u STEAM-u u vrtiću. Ovaj bi projekt stvorio prve materijale dostupne i praktične za podučavanje STEAM-a kroz učenje temeljeno na vrtu. Ovi materijali će usavršiti znanje odgajatelja o pristupu temeljenom na vrtu i pružiti gotove aktivnosti s kojima ga mogu implementirati,

Doprinos investicijskoj klimi

06/2022 – 06/2024

Predviđeno trajanje projekta

Internet stranica projekta

jasna.crncic@rivrtici.hr

Email

Cilj projekta je podučavanje STEAM-a korištenjem praktičnih aktivnosti na urbanim vrtovima i integracijom permakulturnih vrijednosti. Sudionici na projektu su odgajatelji koji su izrazili želju za sudjelovanjem te djeca, a dobit će priliku upoznati se s prostorom vrta kao bogatim okruženjem za podučavanje i učenje kroz nastavni plan i program, posebno na STEAM polju. Razmišljanja o ekološkoj i socijalnoj pravednosti uokvirit će sve aspekte projekta, s posebnim naglaskom na mjesto, grad iz kojeg dolaze (osobni, kulturni i geografski položaj i identitet) u obrazovanju u vrtu. Opsežan angažman u vrtlarskim praksama, aktivnosti pripreme hrane i kritički dijalog bit će pedagoški načini istraživanja tijekom cijelog projekta.

Ideja je podržati, proširiti postojeće inicijative ili potaknuti nove akcije vezane uz 17 ciljeva održivog razvoja u obrazovanju, a posebno u predškolskoj ustanovi.

Projektni konzorcij predan je ideji cjeloživotnog učenja, usavršavanja osoblja, proširenja njihovog iskustva, pružanja mogućnosti mlađem osoblju da steknu dragocjeno iskustvo za daljnji napredak i omogućavanja starijim članovima osoblja da se ponovno osposobe.

PROJEKTNE INOVACIJE

Projekt je inovativan po tome što nema puno postojećeg materijala koji je sadržajan u prirodi koji primjenjuje postupke učenja u vrtu u STEAM-u u vrtiću.

DV More će doprinijeti kao dječji vrtić svojom stručnošću kroz cijeli projekt.

Rezultati koji će uslijediti nakon završetka projekta su

1. Priručnik najboljih praksi o učenju u vrtu i razvoju obrazovnog materijala

2. UrbSTEAM Online alat s resursima za edukatore

3. Razvoj interaktivne platforme UrbSTEAM